Låge 21 påminder os om at vi skal huske vores kiai!
Låge 20 og var der nogen der sagde kata?!
Låge 19 er en påmindelse om at vi skal være søde ved klubbens bedste ven og ikke kravle på ham!😉
Låge 18 er et bevis på, hvor meget vi hygger når Thomas Sensei og Bjarke Sempai ikke er til stede på en søndag.